::Story Of Zakirah::
D'Owner!

Navigation :



Diary Own Profile Tuto

Hey teenagers ! welcome to my blog , this my own diary :) Read another site in this blog if you want okay ? Just be yourself ;)


Talk to me here!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Your Name
Others:   


Aliran , Hye form 4 :)

Assalamualaikum,

Hye form 4 , eh dah tua dah aku kan . Teringat masa mula mula masuk form 1 alahai comel nya aku .HAHAHAHA XD yelah manatak nya dah tua kan sedar tak sedar tinggal setahun je nak sekolah . hmmmmmmm so sad :( . OKay sambung pasal cerita aliran . Aku sebenarnya tak tahu nak amek aliran apa langsung tak tahu .But rasa nak amek seni , and mak aku awal-2 lagi ckp kau tak pandia seni kan . Tak payah amek ! Haha mmg betul pun aku just buat melukis tu sebagai hobi , tapi sebagai kerjaya tu mmg tak lahhh Hahaha. And my auntie tanya result aku , makcik aku ni cikgu addmath perghhh . Die ckp kalau result mcm aku ni masuk akaun. My face was a like :O . Die ckp math b sains b dpat akaun .Aku pun ohh kkkk . Then abg aku kakak aku ckp maybe dapat akaun . Then ada abg ni yg aku knal dulu pun ckp benda sama bila aku tanya "agak result mcm zakiran ni sesuaI apa" dia jawab "akaun kot" Then lagi sorang kakak ni kwn abg aku pun ckp benda sama "akaun" . Okay mmg semua yg aku tanya semua kata aku masuk akaun and sesuai masuk akaun . One more thing , bestie aku ni amek akaun die ckp dari awal lagi mak dia suruh .Aku pun ouhhhh . First tu memang lah rasa mcm nak sama je dgn bestie aku sebelum yg aku tanya semua org yg aku sesuai amek ape tu . Sentiasa nak sama , tapi alma kelamaan aku rasa buat apa aku nak sama dgn kwn aku? yg nak belajar yg nak berjaya ni aku . Takkan nak ikut kwn? aku pun ubah pendirian . Aku nak ikut citarasa sendiri . Then untuk citarasa tu aku tanya mak aku . Nak 10 kali ada aku tanya mak aku "umi dekya sesuai amek apa eh?" mak = "entah mak teh ckp kau sesuai amek akaun" aku "oh okay " . Lagi aku tanya "Umi dekaya nak amek apa ni?? (nada serius) mak = "kau amek jelah apa yg kau rasa kau boleh bawak" me "alahhhh dekya tak tahu lah nk amek apa" mak = "kau amek akaun jelah" me "Ouhhh haaaa?kenapa mak saya tetiba terfikir mcm ini?:O ahhaah"
mak = "kau boleh bawak kan?" me = "hmm insyaallah" me again = "betul ni nak dekya amek akaun ?" mak = "yeeee betul" me = "Okay" . Kesimpulannya aku amek akaun ni hanya kerana mak aku yg suruh dan ramai org ckp result aku sesuai amek akaun . Bukanlah kerana kawan aku amek aliran akaun ni . Ramai beranggapan aku amek akaun ni sebab nak ikut bestie aku. Tapi , hakikatnya tidak sama sekali . Aku buat keputusan ni kerana aku ikut ckp mak aku , family aku dan org-2 yg bagi semangat .Okay? dah jgn salah fham lagi . Aku pun dah pilih akaun . Harap-2 dapat lah . Insyaallah amin :) doa yg terbaik yea buat saya . Terima kasih :)

Insyaallah ada masa update lagi ;)